Első megnyilvánulás

 2011.01.20. 23:02

Elég őrült vagyok, igaz jó értelemben. Úgy érzem blogot kell kezdenem mivel valahol meg kell nyilvánulni. Jelenleg éppen úgy érzem jó irányban kezd alakulni az életem, legalább is ebben reménykedem. Aki elöször megismer azt hiszi, nem vagyok teljesen százas, de mikor megismernek rájönnek, csak egy ember vagyok, aki megpróbál egy őrült világban, normális menetet találni az életének. Jelenleg ott tartok, hogy most kezdtem egy új egyetemet, mert a mostanit nem érzem elegendőnek és érzem olthatatlan tudásvágyamat, igy tudom kielégiteni, ha mást, jelenleg nem tudok :-). Pedig jó lenne... 
Ma egy nagyon kedves ember segitett, hogy legyen valami értelmes önéletrajzom és levelem, hátha végre felvesznek nevelőtanárnak, ahol végre félrenevelhetek valakit. Vagy esetleg helyes útra térithetek, ez nézőpont kérdése. Ha normális lenne a világ, akkor az őrült tettekre sarkallaná az embereket? Ki tudja. De az biztos egy őrült világban, normális gondolkodással megőrülne az ember, de hülye paradoxon ez, de hát ilyen korban élünk. Még jó hogy van akivel élöben is meg tudom beszélni a dolgokat és hasonlóan nem normálisan veszi ezt az irreális világból érkező abnormális ingereket. Pedig én nem akarok túl sokat, de valahogy az élet mindig azt hozza, hogy mozgalmas, megmagyarázhatatlan értelmetlennek tünő dolgok sorozata, határozza meg idönként az életem. Remélem jó szórakozást nyújtok, egyben elgondolkodtató is lesz egyben.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://orultelme.blog.hu/api/trackback/id/tr752601370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása