Mire jó ha regisztrálunk?

 2011.02.02. 20:58

A mai nap is hozott tanulságot. Rájöttem nem szabad, össze-vissza minden oldalra felregisztrálni, főleg, ha nem is tetszett az és ott maradsz regisztrálva, közben valaki rátalál és téves következtetést von le belőle. Ezek után csak oda regisztrálom magam, ami valóban az én érdeklődési területem tükrözi. Ősszel volt egy pár zűrös hetem és akkor össze-vissza nézegettem mindent a neten és teljesen el is felejtkeztem róla és most előkerült, mert valaki véletlenül rátalált és egyből következtetést vont le.
Szerintem a neten meg lehet mindent találni és néha olyan oldalra is betéved, amit kiváncsiságból megnézi, annak ellenére, hogy igazából nem is érdekli. Bár egy filmben hangzott el nem kell hogy csináljon valaki bármit is, elég meggyanúsitani.
Van két népszerű közösségi oldal az országban a Facebook és az Iwiw. Itt nagyon meg kell gondolni miket jelölgetünk, hiszen állásinterjúk elött, ezeken az oldalakon ellenőrzik le az embereket és ezzel vissza is élnek. Az önéletrajz mellett mindig ott viritanak és egy csomó olyan adatot adunk meg, ami nem biztos, hogy szeretnénk megosztani. Kifele csak azokat az adatokat szabad megosztani ami a valóságot tükrözi. Rákattintasz a szeretem a Gárdát klubra és már rögtön beskatulyáznak, pedig sokszor nem is tudod megmagyarázni, utólag, miért is kattintottál. Szóval óvatosan,hova is regisztrálsz és mire klikkelsz, mivel ez lehet az egész életedre hatással lehet.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://orultelme.blog.hu/api/trackback/id/tr272634394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása