Fogynom kell !

 2011.01.23. 23:12

Elhatározásra jutottam. Folytatom a nyáron félbehagyott  fogyókúrámat folytatom, mivel érzem, hogy itt az ideje folytatni, mert nyáron eljutottam olyan pontra, hogy sehogy nem akart már lejjebb menni, pedig már kifejezetten fényevő voltam szinte és abból is tudtam energiát nyerni. Lehet a fényevés nem hülyeség és régebben csak azért haltak bele, mert két hétig borús idő volt? Olvastam valahol, hogy valahol Nepálban van egy ember, aki 70 évet élt úgy, hogy nem evett semmit. Azért kiváncsi lennék, ki ellenörizte ezt a "tényt".

Van rengeteg módja a fogyókúrának, de sikeres végrehajtáshoz elsösorban hit és akarat kell. Divatból nem érdemes fogyókórázni, csak úgy ha életmódot váltunk, mert csakis saját magunknak érdemes csinálni, nem azért, hogy másnak kedvezöbb képet alkossunk.

Pedig imádok enni, természetes a legfinomabb falatok, hizlalnak a legjobban. Az biztos gazdag ember lennék, ha megalkotnák, olyan ételt, ami fogyaszt, rendkivül izletes és olcsón elöállitható. Valahogy ki kellene találni a receptet, majd alszom rá egy párat és jól körberágom magam a témán. Meg majd a turmixot is jól meg fogom ezentúl rágni.

A bejegyzés trackback címe:

https://orultelme.blog.hu/api/trackback/id/tr642608683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása